Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Gdzie na wyjazd agroturystyczny?

12-16-2015, 08:18 PM
Pracuję jako nauczycielka i ostatnio opowiadałam uczniom o agroturystyce i jej zaletach. Po tej lekcji pomyślałam, że takie wczasy to w sumie świetna sprawa, a ja nigdy z nich nie skorzystałam. Poza tym dla uczniów na pewno lekcja byłaby ciekawsza, gdybym mogła opowiedzieć im o własnych doświadczeniach. Gdzie waszym zdaniem warto się wybrać?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
12-16-2015, 09:22 PM (Ten post był ostatnio modyfikowany: 11-23-2017 11:52 PM przez niechorze.)
Razem z mężem od lat jeździmy na wczasy nad jezioro w Wielkopolsce. Oboje wychodzimy z założenia, że skoro tyle przepięknych terenów mamy dookoła siebie, to nie ma sensu szukać gdzieś dalej. Coś w myśl zasady cudze chwalicie, swego nie znacie. To my postanowiliśmy poznać, i znajdujemy wszystko, czego nam potrzeba. Cisza, spokój, świeże powietrze, dobre jedzenie i piękna przyroda. Idealne otoczenie, żeby poczytać książkę, pospacerować albo pobyć ze sobą jak za starych, dobrych czasów. Wybieramy tylko gospodarstwa agroturystyczne, ale to nas jakoś bardzo nie ogranicza, bo akurat agroturystyka nad wielkopolskimi jeziorami rozwija się świetnie. Zawsze korzystamy z tej samej strony internetowej brzezina-agroturystyka.pl/oferta/, więc tylko tę mogę ci polecić, ale nie martw się, jest fajna.
12-16-2015, 11:03 PM
Zgadzam się, też korzystam zawsze z tej samej strony, bo szkoda mi czasu na długie szukanie. Na stronie są przedstawione domki, które można wynająć, okolica no i opisane miejsca do odwiedzenia. Jest w czym wybierać. Malownicza miejscowość bez zgiełku miasta i tłumu ludzi nie oznacza nudy, raczej zmusza do jeszcze większej aktywności. Mam wrażenie, że nigdy tyle nie spaceruję, nie ćwiczę, nie jeżdżę na rowezre co podczas takich wyjazdów. O pływaniu kajakiem nawet nie wspominając.
Odpowiedz 

Skocz do: