Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Korony zębowe w Gdańsku

12-22-2016, 09:58 AM
Korony zębowe w Gdańsku
Potrzebny mi gabinet denstystyczny, robiący korony zębowe w Gdańsku. Chciałbym też aby dentysta mi doradził czy lepsze będą porcelanowe czy jakieś inne, nie znam się do końca na tym, a w internecie są sprzeczne informacje, które bardziej by się dla mnie nadawały. Czy ktoś może mi polecić sprawdzonego specjalistę?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
12-22-2016, 11:44 AM
Korony zębowe w Gdańsku
Te porcelanowe chyba obecnie są najtańsze… Z tego co kojarzę one stosowane są od dawien dawna, a reszta to jakieś nowe wymysły, więc nie ma co się dać naciągać i wierzyć stomatologowi, który pewnie chce zarobić jak najwięcej, i jednak jeszcze trochę samemu o tym poczytać i poszukać informacji.
12-22-2016, 01:05 PM
Korony zębowe w Gdańsku
Nie do końca tak jest, rodzaj zależy tutaj od tego jakie kto ma dziąsła, jakie zęby i który ząb trzeba uzupełnić. Sama to przerabiałam i zdecydowanie najlepiej zapytać dentystę o opinię, zresztą on sam powinien powiedzieć jaka byłaby najlepsza opcja w danym przypadku, bo nie wszystkie możliwości zawsze można wykorzystać, niektóre po prostu nie będą się trzymać i nie będzie miało sensu ich zakładanie. Wtedy niższe koszty i tak będą na nic, bo będzie trzeba robić od nowa i wyda się jeszcze więcej niż jakby od razu zrobiło się droższe, ale bardziej odpowiednie dla nas.
12-22-2016, 02:37 PM
Korony zębowe w Gdańsku
Dziękuję bardzo za porady, nadal jestem zdania, że lepiej uzgodnić sprawę z dentystą. Ale nadal nie wiem z jakim, więc ponawiam moje pytanie wcześniejsze: czy ktoś może mi polecić jakiś sprawdzony gabinet z kompetentnym lekarzem, który mi doradzi i zrobi tego zęba tak, jak należy?
12-22-2016, 05:00 PM
Korony zębowe w Gdańsku