Forum niechorzekwatery.pl - multitematyczne forum gdzie porozmawiasz na każdy temat
Czy dyplom dla pierwszoklasisty to nie przesada? - Wersja do druku

+- Forum niechorzekwatery.pl - multitematyczne forum gdzie porozmawiasz na każdy temat (http://niechorzekwatery.pl)
+-- Dział: Życiowe dylematy (/Forum-Zyciowe-dylematy)
+--- Dział: Nasze pociechy (/Forum-Nasze-pociechy)
+--- Wątek: Czy dyplom dla pierwszoklasisty to nie przesada? (/Thread-Czy-dyplom-dla-pierwszoklasisty-to-nie-przesada)

Strony: 1 2

Czy dyplom dla pierwszoklasisty to nie przesada? - tajedyna17 - 06-30-2017 05:57 AM

Witam, mam taki dylemat. Pojawił się u nas pomysl, żeby na zakończenie pierwszej klasy wręczyć każdemu uczniowi specjalny dyplom dla pierwszoklasisty. Nie mam niestety doświadczenia w tym zakresie, bo to moje pierwsze szkolne dziecko Smile czy taka jest tradycja czy to jakiś wymysl?

Czy dyplom dla pierwszoklasisty to nie przesada? - bialasuknia - 06-30-2017 08:10 AM

czemu wymysł? Fajna pamiatka raczej?

Czy dyplom dla pierwszoklasisty to nie przesada? - tajedyna17 - 06-30-2017 10:00 AM

Nie wiem, dlatego pytam :PPP

Czy dyplom dla pierwszoklasisty to nie przesada? - Weronika kaleta - 06-30-2017 12:35 PM

Praktykuja cos takiego już w przedszkolu, wiec w szkole chyba tym bardziej nie dziwi mnie to Smile przynajmniej u mnie w grupie.

Czy dyplom dla pierwszoklasisty to nie przesada? - domi19 - 06-30-2017 03:03 PM

Ja mam dziewczynki w 2 i 3 klasie i co roku wlasnie cos takiego wręczamy na zakończenie nauki.

Czy dyplom dla pierwszoklasisty to nie przesada? - tajedyna17 - 06-30-2017 03:23 PM

Serio? A gdzie w takim razie takie rzeczy można kupić?

Czy dyplom dla pierwszoklasisty to nie przesada? - domi19 - 06-30-2017 04:10 PM

jest taki sklep internetowy, który nazywa się Biały Atrament. Kolezanka – nauczycielka – dala mi namiar na niegoSmile) Masz w nim różnego rodzaju dyplomy, w tym i wlasnie dyplom dla pierwszoklasisty – bodajże kilka wzorów do wyboru.